Аналіз звернень

ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Новоукраїнської районної державної адміністрації протягом січня – грудня 2021 року порівняно з відповідним періодом 2020 року

 Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Організація роботи з розгляду звернень, особистого прийому громадян є одним із пріоритетних напрямів роботи районної державної адміністрації. У січні-грудні 2021 року районна державна адміністрація проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти, тощо.

Районна державна адміністрація роботу із зверненнями громадян проводить відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ ) та інших нормативних актів.

Відповідно до Перспективного плану роботи райдержадміністрації на 2021 рік  29 січня 2021 року на засіданні колегії райдержадміністрації було розглянуто питання "Про стан роботи  із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2020 році" та 30 липня 2021 року "Про стан роботи  із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у першому півріччі 2021 року". За наслідками розгляду було видано розпорядження голови райдержадміністрації від 05 лютого  2021 року № 55-р "Про стан роботи  із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2020 році", від 02 серпня  2021 року № 181-р "Про стан роботи  із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у першому півріччі 2021 року".

27 жовтня 2021 року проведено консультативну нараду з міськими, селищними, сільськими радами щодо особливостей організації проведення особистого прийому громадян за місцем проживання керівництвом Новоукраїнської райдержадміністрації. 

І. Інформаційно-аналітичні дані 

До районної державної адміністрації протягом січня – грудня 2021 року  до райдержадміністрації  надійшло 1760 звернень громадян, що на 1132  більше порівняно з відповідним періодом 2020 року.

Із загальної кількості звернень до керівництва райдержадміністрації на особистих та особистих виїзних прийомах звернулося 77 громадян, що на 23 громадян менше порівняно з відповідним періодом 2020 року. За допомогою засобів телефонного зв’язку надійшло 43 звернення від громадян, що на 12 більше  порівняно  з відповідним періодом 2020 року. Надійшло поштою (електронною поштою) 32 звернення,  що на 12 більше порівняно  з відповідним періодом 2020 року.

Кількість звернень через вищі органи влади склала 1608 звернень, що на 1132 більше порівняно з відповідним періодом 2020 року.

З них через:

Офіс  Президента України – 0 звернень ( 2020 рік - 0 );

Кабінет Міністрів України – 0 звернень ( 2020 рік - 0 );

Верховну Раду України – 0  звернень ( 2020 рік - 0 );

обласну державну адміністрацію  - 20 звернень ( 2020 рік -17);

Урядову гарячу лінію – 1186 звернень ( 2020 рік – 264);

через Гарячу лінію голови ОДА - 401 звернень ( 2020 рік -195);

через інші органи влади – 1 звернення ( 2020 рік - 0).

 Статистичні дані про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації  протягом січня-грудня 2021 року  у порівнянні з відповідним періодом 2020 року 

Звідки надійшли

січень-грудень
2021 року

січень-грудень
2020 року

+

(-)

Звернулось громадян на особистих прийомах керівництва райдержадміністрації

77

100

-23

у т.ч. на особистий прийом

52

84

-32

у т.ч. особистий виїзний прийом

25

16

+9

За допомогою засобів телефонного зв’язку

43

31

+12

Надійшло поштою

32

20

+12

Офіс Президента України

0

0

0

Кабінет Міністрів України

0

0

0

Верховна Рада України

0

0

0

облдержадміністрація

20

17

+3

Урядова гаряча лінія

1186

264

+922

Обласний контактний центр

401

195

+206

інші органи влади

1

1

0

Усього звернень

1760

628

+1132

 

За відповідний період надійшло 14 колективних звернень, що на 13 більше порівняно  з відповідним періодом 2020 року.

Повторних звернень 1 (2020 рік – 0).

Неодноразових звернень 0, що на 9 менше порівняно з відповідним періодом 2020 року.

Дублетних – 1 (2020 рік – 1).

 За категорією авторів:

 від учасників та осіб з інвалідністю  війни, учасників бойових дій  надійшло 36 звернень (збільшилось на 29), від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 76 звернень (збільшилось на 21), від ветеранів праці – 4 звернення (2020 рік – 3), від "дітей війни" – 12 звернень ( збільшилося на 6 ), дитини-інваліда – 0 звернення (2020 - 2), від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, жінок, яким присвоєно почесне звання "Мати-героїня" – 403 ( збільшилось на 267 ),  від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 7 звернення (2020 –0), інші категорії   1195 ( збільшилося на 782 ).

За видами звернень:

із усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом  січня-грудня 2021 року: заяви (клопотання) становлять – 1740, скарги – 6, пропозиції – 0, інформаційні запити – 14.

 За територіальною ознакою: 

найчастіше на розгляд до  райдержадміністрації  надходили звернення від  мешканців  Новомиргородської міської ради – 293, Маловисківської міської ради – 255, Новоукраїнської міської ради – 199, Смолінської селищної ради – 182, Добровеличківської селищної ради -143, Рівнянської сільської ради – 130, Злинської сільської ради – 110, Помічнянської міської ради – 106 , Глодоської сільської ради – 64, Піщанобрідської сільської ради – 49,  Тишківської сільської ради – 47, Мар’янівської - 40, Ганнівської - 22, інші - 240.

 За тематикою звернень:

 Кількість питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до районної державної адміністрації протягом січня-грудня 2021 року у порівнянні з відповідним періодом 2020 року

 

Назва питання

січень-грудень

2021 року

січень-грудень

2020 року

+ (-)

- промислова політика

0

0

0

- аграрна політика

40

59

-19

- транспорт і зв’язок

15

4

+11

- економічної, цінової, інвестиційної, регіональної політики

3

10

-7

- фінансової, податкової, митної політики

2

1

+1

- соціальної політики, соціальний захист

1483

379

+1104

- праці і заробітної плати

25

13

+12

- охорони праці та промислової безпеки

0

0

0

- охорона здоров’я

49

62

-13

- комунальне господарство

42

33

+9

- житлова політика

6

6

0

- екології та природних ресурсів

15

15

0

- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

5

6

-1

- сімейна  політика

13

15

-2

- молоді, фізичної культури та спорту

0

0

0

- культури та культурної спадщини

3

0

+3

- освіта

12

16

-2

- інформаційної політики

0

0

0

- релігії

1

1

0

- діяльність органів місцевого самоврядування

18

9

+9

- діяльність місцевих органів виконавчої влади

5

2

+3

- діяльність підприємств та установ

0

0

0

- інші питання

38

18

+20

Усього

1775

649

+1126

 

Найбільше звернень стосувались питання соціального захисту населення – 1483. Найбільше звернень надійшло від жителів Новомиргородської, Маловисківської та Новоукраїнської міських рад, Смолінської селищної ради. 

На другому місці - питання охорони здоров’я - 49  питань. Найчастіше громадяни звертались з питань роботи екстреної медичної допомоги, щодо проходження ПЛР-тесту на Covid-19 (коронавірус), у тому числі  за електронними рецептами, належної  роботи медичних працівників та установ, забезпечення ліками.

На третьому місці - комунальне господарство – 42 питання. Найбільше звернень надійшло стосовно експлуатації та ремонту житла; санітарного стану прибудинкових територій та ремонту доріг.

На четвертому місці  з аграрної політики - 40. Найчастіше громадяни порушували питання щодо виділення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, врегулювання земельних орендних відносин з орендарями земельних паїв.

На п’ятому  місці – праця і зарплата – 25 питань. Звернення стосувалися працевлаштування та виплати заробітної плати.

Особлива увага приділяється зверненням членів сімей військовослужбовців, які загинули у зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки..

Усі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються її керівництвом та даються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень обов’язково повідомлялися про результати розгляду.

Протягом січня-грудня 2021 року 6 звернень надіслано за належністю (ст.7 Закону України "Про звернення громадян"), на 583 звернення – надано роз’яснення по суті порушених питань; 1149 – вирішено позитивно, 19 перебувають у стадії розгляду, відмовлено в задоволенні – 0, 3 – не підлягають розгляду (ст.8 і 17 Закону України "Про звернення громадян").

Усі звернення, що надійшли до райдержадміністрації протягом звітного періоду, розглядались об’єктивно та своєчасно, 65,3 % звернень  вирішено позитивно.

 ІІ. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами

Телефонні "гарячі лінії"

 Згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 26 травня 2011 року № 417-р запроваджено функціонування „гарячої лінії” за участі керівництва райдержадміністрації, графік роботи якої доводиться до відома

населення району через офіційний веб-сайт райдержадміністрації та розміщується на дошках оголошень у сільських радах району.

Протягом січня-грудня 2021 року заплановано 26 та проведено 24 телефонних „гарячих ліній” за участі керівництва райдержадміністрації, зареєстровано 35 звернень від громадян.

Головами райдержадміністрації Пастушенком Віталієм проведено 7 телефонних  „гарячих ліній”: 14 січня, 02 лютого, 02 березня, 13 квітня, 18 травня,  08 червня, 06 липня 2021 року, Дубченком Олександром проведено 1 телефонну  „гарячу лінію” 01 грудня 2021 року; першим заступником голови райдержадміністрації Дубченком Олександром проведено 3 телефонні „гарячі лінії”: 27 вересня, 06 жовтня, 03 листопада 2021 року, заступником голови райдержадміністрації Щекою Марією проведено  12 телефонних „гарячих ліній”: 28 січня, 25 лютого, 25 березня,  22 квітня, 26 травня, 24 червня, 22 липня, 11 серпня, 23 вересня, 21 жовтня, 18 листопада, 16 грудня 2021 року; заступником голови райдержадміністрації Максютою Андрієм проведено 1 телефонну „гарячих ліній”: 16 червня 2021 року.

Забезпечено щоденне функціонування „телефону довіри” райдержадміністрації, про що через веб-сайт райдержадміністрації інформується населення району. Протягом січня – грудня 2021 року на „телефон довіри” зареєстровано 8 дзвінків від громадян.

            2. Юридична консультація

 З метою надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 24 листопада 2014 року № 353-р утворено безоплатну юридичну консультацію головним спеціалістом-юрисконсульт  юридичного відділу апарату райдержадміністрації щосереди та щочетверга  мешканцям району надавалися безкоштовні консультації та роз’яснення. Протягом січня-грудня 2021 року 12 громадянам надано юридичну допомогу.

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації спільно з Новоукраїнським відділом обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед сільського населення.

 3. Особистий прийом громадян

Графіки особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації затверджено розпорядженнями голови районної державної адміністрації   від 31 серпня 2021 року № 199-р, 01 грудня  2021 року № 251-р „Про нову редакцію графіка особистого прийому громадян керівництва районної державної адміністрації“.

Щомісячно на  офіційному веб-сайті райдержадміністрації, у сільських радах на дошках оголошень оприлюднюються графіки особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації за місцем проживання та телефонних „гарячих ліній“.

Протягом січня-грудня  2021 року усього на особистих та особистих виїзних прийомах у керівництва райдержадміністрації побувало 77 громадян.

Протягом звітного періоду на особистих прийомах зареєстровано 52 звернення від громадян.

Головою райдержадміністрації Пастушенком Віталієм прийнято 25 осіб, головою райдержадміністрації Дубченком Олександром 2 особи; першим заступником голови райдержадміністрації Дубченком Олександром  прийнято 1 особу; заступником голови райдержадміністрації Щекою Марією прийнято 14 осіб; керівником апарату райдержадміністрації прийнято 7 осіб.

Виїзні прийоми громадян проводяться за окремими графіками, які щомісяця затверджуються головою райдержадміністрації та оприлюднюються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, розміщуються на дошці оголошень у міських, сільських, селищних радах.     

Протягом звітного періоду із запланованих 51 особистих виїзних прийомів забезпечено проведення 24 особистих виїзних прийомів, зареєстровано  25 звернень від громадян.

Головою райдержадміністрації Віталієм Пастушенком заплановано 16 та проведено 9 особистих виїзних прийомів, на яких було прийнято 9 осіб; головою райдержадміністрації Олександром Дубченком заплановано 2 особистих виїзних прийомів, але вони не відбулися; першим заступником голови райдержадміністрації Олександром Дубченком заплановано 8 особистих виїзних прийомів – проведено 2, на яких було прийнято 3 особи; заступником голови райдержадміністрації Марією Щекою заплановано проведено  21 – проведено 8 особистих виїзних прийомів, на яких було прийнято 9 осіб; заступником голови райдержадміністрації Андрієм Максютою проведено 2 особистих виїзних прийомів, на яких було прийнято 4 особи.

 ІІІ. Виконання вимог Указу

 Протягом січня-грудня 2021 року забезпечено:

1) щомісячне проведення засідань районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян  (засідання комісії проведені 26 січня, 22 лютого, 30 березня 2021 року, 27 квітня, 24 травня,
29 червня, 27 липня, 25 серпня, 28 вересня, 26 жовтня, 30 листопада, 28 грудня 2021 року);

2) звітування сільських голів перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом січня – грудня 2021 року перед головою районної державної адміністрації прозвітували  Ганнівський, Глодоський, Добровеличківський, Злинський  сільські, селищні голови, Маловисківський міський голова;

3) звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації  перед головою районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян. Протягом січня - грудня 2021 року перед головою

районної державної адміністрації прозвітувала в.о. начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації Тамара

Мельник та начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації Лариса Миронескул, начальник архівного відділу райдержадміністрації Лариса Болгарова;

4) проведення  особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації;

5) роботу "гарячої телефонної лінії";

6) роботу "інтернет-приймальні";

7) періодичне висвітлення інформації про роботу із зверненням громадян на офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено довідки: про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Новоукраїнської районної державної адміністрації протягом січня – березня 2021 року порівняно з відповідним періодом 2020 року; про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Новоукраїнської районної державної адміністрації протягом січня – червня 2021 року порівняно з відповідним періодом 2020 року; про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Новоукраїнської районної державної адміністрації протягом січня – вересня 2021 року порівняно з відповідним періодом 2020 року;

8) у районній газеті "Новоукраїнські новини" розміщено довідки:

від 10 квітня 2021 року  № 15 про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Новоукраїнської районної державної адміністрації протягом січня – березня 2021 року порівняно з відповідним періодом 2020 року;

від 17 липня 2021 року № 29 про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Новоукраїнської районної державної адміністрації протягом січня – червня 2021 року порівняно з відповідним періодом 2020 року.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора